Dodge Challenger Hellcat, mașina plină de rugină a milionarului român din fotbal, face senzație în trafic pe străzile din București. Cum a fost fotografiată și care sunt avantajele și dezavantajele ei, în opinia internaționalului care o deține.
Ionuț Nedelcearu, internațional român cu 25 de apariții în prima reprezentativă și actual fundaș central al celor de la Palermo, alături de care se luptă să promoveze în Serie A, deține de aproximativ un an de zile o mașină specială și spectaculoasă în același timp.
Este vorba despre un „muscle car” american, respectiv Dodge Challenger Hellcat. Mașina respectivă i-a furat privirea lui Nedelcearu încă din momentul în care a văzut-o prima oară și nu a stat pe gânduri: a pus banii jos și a achiziționat-o:
„Am avut multe variante, însă când am văzut-o, imediat am sunat și am spus: asta e mașina mea! Îmi doream un „muscle car”. Asta a fost ceva, se vede cum arată, ruginită, atrage toate privirile prin oraș”, a declarat Ionuț Nedelcearu.
Bolidul achiziționat de fundaș are un motor de 6.2 litri în V8 și dezvoltă nu mai puțin de 820 de cai putere. Însă, un aspect care face mașina extrem de specială este reprezentat de vopsea. Mașina este aerografiată într-o culoare inedită și pare că are mai multe pete de rugină pe ea.
De asemenea, acest Dodge Challenger Hellcat reprezintă și primul autoturism achiziționat de Ionuț Nedelcearu:
„M-am distrat puțin cu ea, am încercat să o învăț mai bine, nu este ușor, e o mașină cu 800 de cai putere. Sincer, e prima mea mașină. Are 820 de cai, am zis să iau direct ceva puternic”, a spus Nedelcearu, care a făcut deja mai multe drumuri Italia – România cu noua achiziție.
Mai multe imagini cu mașina lui Nedelcearu pot fi văzute aici sau în galeria foto a articolului.
Pus în postura de a evidenția trei avantaje și trei dezavantaje ale mașinii, Ionuț Nedelcearu s-a grăbit să scoată în față părțile frumoase:
„Îmi place personalitatea ei, când ieși cu ea pe stradă atrage toate privirile. Și asta îmi place, pentru că e o mașină specială. Asta mi-am dorit, ceva special.
Îmi place sunetul, care este foarte agresiv, e un sunet de „muscle car”, motor de 6.2. Și îmi place motorul, când o accelerezi, e mai greu să găsești pe cineva să stea lângă tine”, a declarat Ionuț Nedelcearu, potrivit Plus Auto Show.
Referitor la minusurile bolidului, fundașul lui Palermo a punctat:
„Poate ăsta ar fi un dezavantaj, ce nu-mi place la ea, tracțiunea spate. Când o accelerezi brusc, întâi patinează și după aceea pleacă. Sau când accelerezi și virezi de volan foarte brusc, poate să îți fugă. Trebuie să fii foarte atent.
Al doilea lucru care nu îmi place e că nu are foarte multe dotări, cum găsești la Mercedes sau la gamele de lux europene. Dar mi-am asumat de la început.
Și ar mai fi consumul, dar și ăla e asumat, ce să faci (n.r. – de aproximativ 20%). În București cred că și un Logan are consumul peste 12%, sincer. Dar pentru mine sunt mai multe avantaje, de aia am și achiziționat-o”, a adăugat Ionuț Nedelcearu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER